28.06.2014

Jak rozpoznać wegańca?

Spoko wodza, sam ci powei Xd

I teraz następuje moment, w którym ja muwie, że jestem trawojadem, a większość z Was przestaje czytać xD Tych co jednak nadal czytajo zapraszam do dalszej części mojej prezentacji. A KAŻDA porządna prezentacja musi mieć jakiś wykres, c'nei? Steeefaaan, dajesz ten diagram!


Jak nie umicie po amerykańsku, to nie muj problem, trzeba było się w szkole uczyć. Przekaz obrazka jest prosty jak przysłowiowe pierdolenie i do tego trafny. Zwłaszcza w internetach gdzie każden jest specem w każdej dziedzinie i ma po wchujset fakultetów ze wszystkiego. Owszę, nie zawsze są to idioci sensu stricto, ale przecież na potrzeby przykładu nie będę zbędnie wszystkiego komplikował i wprowadzał podziałów na idiotów takich, srakich albo, co gorsza, nie idiotów :v Za każde głupie pytanie zadane wegusowi zostajesz idiotą na zawsze, permanentnie, do końca rzycia, bez odwołania i na zawsze. To nei opinia.

Chociaż głupie pytania to tam jeszcze ciul, bo każdy może być po prostu ciekawy i neizbyt zorientowany w temacie. Shit happens. Najgorzej jak oczekujo odpowiedzi na te pytania XD I teraz uwaga, bo będzie sarkazm: JA ZAWSZE Z CHĘCIĄ ODPOWIEM NA KAŻDE PYTANIE, POŚWIĘCĘ SWÓJ CZAS I ENERGIĘ NA COŚ CZEGO NAWET NIE BĘDZIESZ STARAĆ SIĘ ZROZUMIEĆ. TYM BARDZIEJ, ŻE KTOŚ WCZEŚNIEJ NA BANK ZROBIŁ TO PINCET RAZY LEPIEJ ODE MNIE. Więc jeśli kogokolwiek zbywam przy takej okazji, to nei dlatego, że nie jestem pewein swoich racji czy cokolwiek innego, ale dlatego, że mi się gurwa nei chce. Nie chce mi się, bo do ciężkiego wacka mamy XXI wiek - pierdoloną erę jebanej informacji (sarkazm skończył się dwa zdania temu). Jeśli rzeczywiście chcesz wiedzieć dlaczego wegańcy nie piją krowiego/koziego/psiego mleka to se to kurwa wygoogluj. Są też filmy, książki, artykuły, zjebane grupy na fejsbuku czy nawet piosenki dotyczące tej tematyki (z tym ostatnim to nei weim, ale szczelam, że som). Ewentualnie postaw jakiegoś browara albo wudżitsu (od biedy może być gała XD) i wtedy pogadamy :> Nie ma, że za darmo i pod nos :P

Ten odcinek sponsorowały literki H, U oraz I.

Mamy jeszcze trochę czasu antenowego, wienc w takim razie szypki dowcip hermetyczny: skąd weganie biorą białko?












PS. Secret Service wraca <3

0 komentarze :

Prześlij komentarz